Halaman

BLOG KERANA MANISNYA EPAL

BLOG KERANA MANISNYA EPAL

Rabu, 19 Oktober 2011

diari

                                                                

masa sekolah rendah dulu aku suka sangat tulis diari apa yang aku tak puas semua nye aku tulis dekat situ tentang diri aku dan perangai kawan-kawan aku akan rasa tenang bila dapat tulis dekat dalam diari,tapi sayang nye waktu aku tengah tulis diari tiba-tiba ada budak lelaki rampas nye dari aku,aku cuba rampas balik tapi dia tak bagi dia lari dan aku kejar dia satu sekolah,last sekali dia masuk tandas lelaki aku pun apa lagi ikut lah masuk sekali dekat dalam tandas lelaki tapi kan nasib baik tak ada siapa dekat situ,aku pun apa lagi tarik buku diari itu bali dan dia pun tarik masing-masing rebut kan buku itu,last sekali buku aku itu termasuk dekat dalam lubang jamban aku terdiam sekejap aku padang muka dia dan aku kata dekat dia yang aku tak suka tengok muka dia aku benci lelaki macam dia aku pun tolak dia dan lari menangis,
dia minta maaf dekat aku tapi aku cakap dekat dia dah tak ada guna nye kalau nak minta maaf lagi pun buku itu dah pun basah dan apa yang aku tulis dalam itu semua nye dah hilang,dia pun pergi aku tahu dia rasa bersalah,
tak ada lah lagi senyuman di bibir aku lagi selalu nye waktu macam ini aku akan tulis diari entah lah aku pun tak tahu nak buat apa,memang lah buku itu boleh beli tapi masalah nye buku itu kawan baik aku yang bagi sebelum dia pindah,
aku pun masuk kelas aku tengok bawah meja aku ada diari tapi pelik juga sebab tak ada nama siapa yang bagi kalau nak kata lelaki yang itu tak mungkin sebab hari ini dia tak datang sekolah,dia ada bagi surat untuk aku,yang aku masih ingat hari ini,
mira aku nak minta maaf aku tahu selalma ini aku banyak buat salah dekat ko,ini diari yang baru aku tahu diari ini amat bermakna bagi kau tapi aku betul-betul nak minta maaf,ini buku diari ini aku ganti yang baru,tulis lah apa yang ko nak dekat dalam ini aku janji yang aku tak akan kacau ko lagi dan lagi satu aku tak suka tengok muka ko yang sedih itu buruk tau,
aku dah agak dah ini mesti dia yang bagi aku aku senyum dah mula tulis isi hati aku ini dekat dalam diari,dan aku pun dah maaf kan dia,

4 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam