Halaman

BLOG KERANA MANISNYA EPAL

BLOG KERANA MANISNYA EPAL

Jumaat, 5 Julai 2013

aku rindu dia






Dalam kesibukan dan kepeningan aku dengan final exam..pagi ni aku masih rindu dia lagi.

Tapi,aku tak pernah berhajat nak menjadi separuh hati dia macam dulu.Cukup la rasanya aku buat dia sakit.Aku tak nak ambil risiko untuk ulang kesilapan yg sama berulang kali.

Mungkin satu hari nanti,ang terbaca blog aku yang buruk ni..mungkin masa tu aku dah terlalu jauh.Tapi,ingat..yg ang akan selalu dekat dihati aku..sampai bila-bila..

Betul..kalau sayang,kenapa meninggalkan juga.

Tapi,aku yakin..ini adalah ketentuan..hanya Allah saja yang tahu apa yang terbaik dan aku serahkan semuanya kepada Allah untuk menentukannya.

Ya Allah,jagakan dia untuk aku.

Hilangkanlah kedukaan dihatinya..dan berikanlah separuh bahagiaku ini untuk dia..
Temukan dia dengan insan yg lebih ikhlas menyayangi dia..dan luputkanlah ingatan dia tentang aku agar dia kembali tenang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan