Halaman

BLOG KERANA MANISNYA EPAL

BLOG KERANA MANISNYA EPAL

Khamis, 18 April 2013

kolej poly tech mara ipoh

Semester ni merupakan semester yang paling sibuk. Bukan 

sahaja sibuk dengan jadual kelas yang pack, assignments, 

sejak aku masuk je poly tecah mara ipoh ini macam-macam 

cabaran yang aku terima.tapi alahamduliah aku dapat 

mengatasinya dengan seorang-seorang. 

presentation yang berlambak dan test2 yang makin 

menghampiri. tapi saya juga semakin sibuk dengan aktiviti

 kokurikulum. sebagai seorang student, masa ni lah kita nak 

aktifkan diri dalam aktiviti di luar kampus. masa diploma haritu 

macam banyak aktif dalam bidang tarian, kesenian, masakan 

atau kecantikan je kan. masuk musim degree ni try ubah 

angin. cuba aktiviti lasak dan bersukan sikit.aku ingat kan bila 

masuk poly ini boleh lah kurus rupa-rupanya makin bertambah

 lagi ada lah.tak apa lepas cuba berusah lagi untu kuruskan 

berat badan tinggal lagi 10 kg je lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan