Halaman

BLOG KERANA MANISNYA EPAL

BLOG KERANA MANISNYA EPAL

Isnin, 29 April 2013

hari2 yang sedih









aku tak tahu nak buat apa melainkan berdiam diri sahaja.aku tak tahu macam mana nak marah orang kalau aku marah orang teruk jadinya,kalau dah pinjam barang orang pandai lah simpan balik ini x dah buat hilang boleh pulak dia buat tak tahu geram nya aku.aku rasa macam nak berhenti je kolej benci gila kot dapat kawan dengan dia..
aku dah bosan dengan semua ini aku tak tahu kenapa semua orang benci kan aku kenapa semua orang tak suka kan aku apa salah aku kan bagus kalau aku ikut aruah opah aku.tak ada lah aku menyusahkan orang.....
kalau lah dipilihan aku nak pegi untuk selalama-lamanya bukan aku tak bersyukur dengan apa yang ada aku cuma sedih sangat dengan kehidupan aku yang sekarang ini.kenapa aku tak pernah dapat sedikit pun kebahagian macam orang lain.
tak seorang pun yang faham perasan aku.aku benci pada diri aku sendiri kenapa semua orang  jauhkan diri dari aku apa salah aku.sedihnya.
bila susah tahu pulak nak cari aku.aku tahu aku ini bodoh dan tak pandai macam orang lain tapi jangan lah budak aku ini macam patun yang tak bernyawa...
mungkin bagus kalau aku hilang ingat tak,aku boleh lupakan segala masalah yang akan datang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan